Anul trecut era aproape imposibil să nu treacă o zi și să nu auzi de o nouă criptomonedă. Unele se doreau a fi serioase și utile, altele au fost create la bășcălie (Dodge coin sau jesus coin sunt doar câteva exemple). Indiferent de utilitatea acestora majoritatea au avut succes și valoarea acestora a crescut foarte mult.

Nebunia monedelor digitale a fost condusă, bineînțeles, de Bitcoin și că o monedă a ajuns să valoreze aproape 20.000 de dolari în decembrie 2017. Ei bine, se pare că s-a cam terminat petrecerea deoarece peste 800 de criptomonede au murit, valoarea lor fiind mai mică decât un cent american.

Multe dintre aceste monede digitale sunt create prin procesul numit Initial Coin Offering (ICO), un proces prin care investitorii nu cumpără acțiuni în cadrul companiei, ci monede digitale care pot fi folosite pe produsele companiei. Așadar, mulți sunt interesați să cumpere monede la început când sunt foarte ieftine pentru a profita mai târziu.

Aceasta este o metodă prin care companiile se pot finanța, fără să fie nevoie să apeleze la investitori sau la bursă și fără să-și piardă controlul asupra companiei. În 2017, a fost o explozie a ICO-urilor, iar companiile au strâns peste 3,8 miliarde de dolari prin acest proces. Anul 2018 se anunță a fi și mai bun în condițiile în care firmele care au ales ICO-ul au fost finanțate deja cu peste 11,9 miliarde de dolari, potrivit CoinSchedule, platformă ce urmărește și analizează piața.

Articol preluat de pe site-ul www.playtch.ro

https://i0.wp.com/www.catanetstudio.ro/wp-content/uploads/2018/07/criptomonede-bitcoin-1170x658.jpg?fit=840%2C472https://i0.wp.com/www.catanetstudio.ro/wp-content/uploads/2018/07/criptomonede-bitcoin-1170x658.jpg?resize=500%2C280catanetmadalinTehnologieBitcoinAnul trecut era aproape imposibil să nu treacă o zi și să nu auzi de o nouă criptomonedă. Unele se doreau a fi serioase și utile, altele au fost create la bășcălie (Dodge coin sau jesus coin sunt doar câteva exemple). Indiferent de utilitatea acestora majoritatea au avut succes...Totul despre media